dammar av..

Ja men nu är det väl dags att skriva lite igen, har varit ganska mycket sista veckan så jag får väl skylla på för lite tid till att blogga..
Idag är hösten här :) Jag älskar hösten det är då jag mår som bäst och tycker det är urmysigt när man får börja tända ljus och krypa ner under en filt när vinden viner och regnet piskar utanför :)
Då jag har hund så kanske det inte är så mysigt att vara ute men det finns ju kläder för alla väder ;) Och med hund så måste man ju ut oavsett!
Med hösten och all mysstunder under filt bäddar ju också för en massa läsning :)
 
Just nu läser jag Rymmaren av Bodström, har läst ca 120 sidor och den är seg.. Ger den några kapitel till och kommer den inte igång så struntar jag i den! Ogillar dock att inte läsa klart en bok men å andra sidan så har jag andra böcker som väntar på mig :)
 
 
Linn
2013-08-20 @ 18:54:10
URL: http://improveme.se/linn

Hej mamma <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0