Julläsning

Ja lite läsning har det blivit här i juledagarna eller kanske mest före jul.. I går läste jag ut Hans Koppels Om döda ont, och nej den föll mig inte i smaken, den kändes tunn på något sätt och sakna liksom sting på något sätt.
 
 
 
 
Jag har tidigare läst hans Kommer aldrig mer igen, den tyckte jag var bra,spännande och stundtals ganska otäck, ska man läsa någon bok av honom så är det den jag kan rekommendera! 
 
Jag har också fortsatt läst Thomas Eriksson båda böcker Illdåd och Vanmakt. 
 

 
Illdåd var riktigt riktigt bra och man blev berörd, boken handlar om en tjej som blir våldtagen av flera killar, hon anmäler dom och vi får följa henne genom rättegången. Som sagt en bok som jag blev berörd av, läs den!
 
Vanmakt är Thomas senaste bok och den är också läsvärd, jag läste den strax efter illdåd och kanske skulle jag väntat något eller läst en annan bok i mellan för med illdåd i färskt minne så hamna Vanmakt lite i skuggan av illdåd..
 
 
Jag ser dock fram emot när Thomas släpper nästa bok för jag vill absolut läsa mer av honom!
 
Eva G
2013-12-28 @ 12:21:12
URL: http://evashundar.wordpress.com

Jag har läst Hans Koppels första bok som var helt suverän! Har "Kommer aldrig mer igen" i bokhyllan men har inte hunnit läsa den än, men skönt att höra att den va bra:) Tack för alla tips! Suveränt bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0