Förvånad

I bokcirkeln som jag är med i brukar vi ta med oss pocketböcker som vi sen byter med varandra, en bok som någon hade med sig var Cirkeln av Sara Bergmark Elfgren och Mats Strand.
 
 
Eftersom jag har 3 tonårsdöttrar som alla gillar att läsa så tänkte jag att den kunde vara något för någon av dom. Så den fick följa med hem, jag hade själv inte tänkt att läsa den eftersom fantasy är nånting som jag inte läser, har lite svårt för såna böcker. Dock börja jag bläddra lite i den och börja läsa själv och döm om min förvåning när jag faktiskt blev fast i den. Gillade den så pass att jag var tvungen att läsa även den andra delen Eld.
 
 
 Och nu i mitten av november kommer den 3e och avslutande delen och jag ser fram emot att få läsa den :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0