GW

För några veckor sen var Leif GW Persson i grannstaden och signera sin nya bok Den sanna historien om Pinocchios näsa, eftersom ena dottern är lite av ett fan av GW så åkte vi dit och köpte boken och fick den signerad. Jag har för länge sen läst en bok eller snarare en halv..av GW. Jag minns att den boken jag då läste var väldigt tråkig och iddes inte ens läsa ut den. Nu har vi ju denna bok ändå hemma så jag ska ge honom en chans till.
 
 
Annars har jag läst ut Den tredje rösten och den var riktigt bra! Rekommenderas starkt!
 
Och nu håller jag på med Inferno av Dan Brown, har haft den liggandes här hemma i stort sett sen den kom ut, började läsa för ett tag sen men något annat kom imellan, det säger väl lite om hur boken är.. Jag har kommit halvvägs och visst den är läsvärd men det känns lite som en bok som kanske inte är så vältänkt utan mer kommit till på gamla meriter. 
 
Nu är det riktigt höstruskigt ute och vintern kommer med stora steg, snart är det jul!
 
Tjingeling till nästa gång :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0