long time no see

Oj nu var det länge sen jag skrev här, så mycket hade jag för att jag tänkt skriva ofta. Jaja blir sällan som man tänkt ;) En hel del böcker har jag iallafall avverkat.
S.J Boltons senaste har jag läst ut och den var minst lika bra som de tidigare. Spännande in i det sista och jag hade svårt att lägga ifrån mig den. Har ni inte läst någon av Boltons böcker så rekommenderar jag det starkt. Spännande och imellanåt lite otäcka!
 
En annan bok som jag läst är Emelie Schepp's Märkta för livet. Ville läsa den dels för att hon är från Östergötland där jag också kommer ifrån, alltid kul att läsa om närliggande trakter, sen var det någon som rekommenderade den.
Jag tyckte den var sådär, lite småseg och den liksom flöt in bland alla andra halvbra deckare som man läst. 
 
 
Den sista boken jag läst är Martin Melin Status 12. Den däremot gillade jag, en välskriven bok och lättläst bok som jag läste ut på en kväll. Spännande och samtidigt roligt att få läsa en "snut-roman" som är skriven av en äkta polis!
 
Annars har jag spenderat en hel del tid utomhus, vi har ju en höst som är så himla fin, solsken och varmt knappt man kan tro det! Jag hoppas den fortsätter så för sen kommer kalla vintern och säkert en massa snö och jag tycker INTE om snö!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0