Nää..

Nää läslusten har helt kommit av sig.. Men å andra sidan har det varit lite annat i livet just nu så jag får väl skylla lite på det.. Annars har jag några böcker som ligger och väntar på mig. Jaja lusten kommer väl tillbaks vad det lider. Fint vårväder har vi haft och jag försöker tillbringa en del tid utomhus då, solen värmer och ger energi, underbart :)
 
Lägger upp de böcker jag läst under mars månad, 4 ynka stycken blev det..
 

Danuta Reah-Nu tar jag dig 2,5/5

Jussi Adler Olsen-Journal 64 3,5/5

Jussi Adler Olsen-Marcoeffekten 4/5

Jesper Ersgård-I skuggan av de döda 3/5

 

5.0: Mästerlig
4.5: Bladvändare
4.0: Utmärkt
3.5: Läsvärd
3.0: Godkänd
2.5: Halvbra
2.0: Besvikelse
1.5: Dålig
1.0: Kass
0.5:Urusel

 

Tjingeling till nästa gång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0