Eftermiddag

Efter lunch så tog jag och Sune en promenad ner mot staden, var förbi bibliotekets bokinkast och lämna tillbaks några böcker. Sen gick vi till en vän och fikade. Inte så mycket folk i rörelse nere där trots att butikerna har söndagsöppet. 
 
Ganska folktomt
 
Väl hemma så satte jag igång med att baka bröd och kokade morotssoppa, har aldrig gjort morotssoppa förut, den blev helt ok enda minuset var att jag saltade den lite för mycket. Den gick hem hos lilla dottern iallafall,
 
 
Jäsning pågår
 
 
Kokning pågår
 
Färdiga fibertekakor
 
 
Färdig morotssoppa 
 

Resten av denna söndagskväll ska jag tillbringa i soffan!
Camilla
2014-12-15 @ 06:57:11
URL: http://camillastankar.blogspot.se

Soffläge låter skönt efter att ha uträttat en massa saker hela dagen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0