Översikt
Måste ju lägga in de böcker jag läst under Februarimånad, 8 st blev det och det är nog det jag brukar snitta :)
Februari
Karin Fossum-den som älskar något annat 4/5
Therese Söderlind-Vägen mot Bålberget 4,5/5
Hungerspelen-Suzanne Collins 4/5
Fatta Eld-Suzanne Collins 3.5/5
Revolt-Suzanne Collins 3.5/5
Kvinnan I rummet-Jussi Adler-Olsen 4/5
Fasanjägarna-Jussi Adler Olsen 4/5
Flaskpost från P- Jussi Adler –Olsen 4/5
5.0: Mästerlig
4.5: Bladvändare
4.0: Utmärkt
3.5: Läsvärd
3.0: Godkänd
2.5: Halvbra
2.0: Besvikelse
1.5: Dålig
1.0: Kass
0.5:Urusel