18 år

Ja i fredags fyllde min "lilla" 18 år, jösses vart tar tiden vägen.. 18 år och myndig, en milstolpe i livet. Hon har givetvis längtat och sett fram mot denna dag. Nu kan hon ju äntligen följa med sina kompisar ut, hon är nämligen sist ut med att fylla 18 i gänget. Så i fredags var hon med kompisar och gjorde Linköping osäkert, som tur är vet hon ju med sig att hon har en liten hönsmamma.. Så hon höll mig uppdaterad under kvällen med sms ;)
 
 
Annars har helgen som vanligt gått väldigt fort. I lördags var stora dottern och sambon här, vi gjorde en gipsavgjutning av magen som blev så himla bra. Det är ju inte så långt kvar innan lilleman ska titta ut och jag blir mormor, även det en milstolpe i livet.. Hon är i v 36 nu så han kan ju komma närsom! Jag har läst en del i helgen (som vanligt) men mer om det i ett annat inlägg.
 
Tjingeling till nästa gång!
Camilla
2014-11-17 @ 21:17:30
URL: http://camillastankar.blogspot.se

!8 år är en viktig födelsedag. När min dotter fyllde 18 år i våras så funderade hon på att ha barnkalas för kompisarna som inte fyllt 18 än och som inte kunde följa med ut och fira. Det blev inget av det till slut.

Visst går det fort när barnen växer upp? Man hinner ju bara blinka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0