Serier

Har inte läst nåt speciellt den sista veckan, har pysslat med lite annat bla har jag kollat in lite på svtplay. Dels följer jag den svenska serien Jordskott, som jag tycker är riktigt bra! Dock undrar jag hur dom ska "knyta ihop säcken" nu när det bara är 2 avsnitt kvar. 
Sen har jag kollat ifatt Arne Dahl avsnitten och jag tycker det är kanonbra! Jag gillar svenska deckare så Arne Dahl passar mig! 
Jag har även kollat in första avsnittet av The Team och gilla det, ska kolla in dom andra som kommit ut också vad det lider.
Jag tycker om att kolla in på play kanalerna, för då kan jag se när det passar mig, ibland tar jag något avsnitt som frukostsällskap, mycket bra.
Mestadels ser jag svenska och brittiska deckar-serier, det faller mig mest i smaken! 
I lördags kolla vi dock på den franska filmen En oväntad vänskap och den filmen ligger bland mina tio i topp bästa filmer jag sett.
En underbar film som lämnar en riktigt feelgood känsla efter sig. Det var nog tredje gången jag såg den men den kan man se många gånger!
 
 
En bok har jag läst i veckan Åke Smedberg Försvinnanden, en pocket som stått i hyllan ganska länge, oläst, den var helt ok men det är inte så att jag rusar ut och beställer fler böcker av den författaren. Men ett helt ok sällskap några kvällar i soffan! Sen känns det skönt att jag läst ytterligare en av alla pocket som finns olästa i min hylla.. 
 
 
Jag väntar fortfarande på några böcker som jag beställt som jag är ganska förväntansfull på, trodde ju dom skulle komma i förra veckan men icke. Nu hoppas jag verkligen dom dyker upp i veckan som kommer för nu när jag haft litet läsuppehåll så är jag riktigt lässugen!
Camilla
2015-04-13 @ 11:56:11
URL: http://camillastankar.blogspot.se/

Jag gillar också svtplay. Jag sätter ofta på någonting när jag grejar i köket. Då får det vara något som jag kan halvtitta på. Eller så sätter jag på något och stickar framför. Då kan det vara något som jag behöver titta lite nogrannare på.
Ibland kan det vara svårt att hitta intressanta program så tips är alltid välkomna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0