Decemberläsning

Ja jag har läst lite i december även om det gått lite på sparlåga eftersom det funnits en hel del annat att pyssla med. 
Kallentoft/Lutteman Zack och Leon Zack började jag ju läsa i slutet på november, tyckte den var lite seg i början men mot slutet steg spänningen och jag beställde även den andra delen Leon, den tyckte jag nog var bättre än Zack!
 
Lars Kepler Playground ja vad ska man säga om den? Handlingen passa väl inte riktigt mig men det är en välskriven bok! Dock fick jag lite flashback till Hungerspels böckerna, tyckte den likna den lite.
 
 
Sharon Bolton Små Svarta Lögner Jag är ju väldigt förtjust i hennes böcker och denna var inget undantag, spänningen stegras ju längre in i boken man kommer och den blir svår att lägga ifrån sig! 
 
 
Peter James Tills döden för oss samman ytterligare en serie som jag är förtjust i och denna var riktigt bra också! Tror det är tionde boken om kommisarie Grace och jag antar att fler kommer vad det lider och jag vill fortsätta läsa om honom!
 
 
Karin Slaughter Det vackraste den här boken fick jag ett tips om på nätet och jag gillar ju psykologiska thrillers så den var jag ju tvungen att beställa! Och ja då den levde upp till förväntningarna och även denna hade jag svårt att lägga ifrån mig.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0