3

Ja 3 böcker har jag läst sen sist, först ut var Mari Jungstedt/Ruben Eliassens En mörkare himmel. Jag gilla denna bok men så gillar jag ju också Mari Jungstedts böcker. Det är en trivsam läsning och lite lagom av allt, jag läste ut den på några kvällar. Kommer absolut läsa nästa de kommer ut med, boken sluta ju lite halvspännande och man vill ju gärna veta mer.. 
 
 
Bok nr 2 blev Karin Fossums nya Helveteselden också den riktigt bra, tog några sidor innan man ställer om sig till Karins sätt att skriva, men den är spännande och lite gripande och man vill absolut bara läsa vidare. Har läst alla hennes böcker i serien om Konrad Sejer och det tänker jag fortsätta med!
 
 
Bok nr 3 blev Mons Kallentofts Jordstorm. Föregångaren till denna tyckte jag inte så mycket om och jag hade inga större förväntningar på denna, men jag blev positivt överasskad, tyckte Jordstorm var bra och spännande, i denna bok tycker jag han höjt ribban en aning! 
 
 
Jag har beställt en bok på biblioteket som jag är riktigt nyfiken på och tror den kan vara riktigt bra och det är Sara Larssons Den första Lögnen! Nu var det väldigt många som reserverat den så jag står på  plats 84 i kö men så småningom så kommer den ju!
Just nu läser jag Alex Marwoods Granne med döden, den är lite seg och än har jag inte kommit riktigt in i den, ger den några kapitel till innan jag ger upp den..
 
Idag blir det skidor igen!
 
Tjingeling :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0