Lördag

I morse vakna jag fem, tyckte det var lite väl tidigt att gå upp så jag tvinga mig att stanna kvar i sängen och till sist somna jag om, dock så sov jag tydligen riktigt gott för det resulterade i en låång sovmorgon, strax före halv tio vakna jag..
En tur till stallet blev det kring lunch och där passa jag på att gå med Sune, det var isande kallt idag tycker jag trots att det bara var nån minus. 
 
Kajsa rider
 

Väl hemma så blev det matlagning, chili concarne stod det på menyn idag!
 
 
Och denna lördagskväll avslutades med en dansk film, Fasanjägarna, den är baserad på Jussi AdlerOlsens bok med samma namn. Boken är riktigt bra och filmen var inte alls dum.
Nu är det bara sängen kvar så natti, natti!
 
Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★
2015-01-26 @ 08:44:34
URL: http://www.saramadeleine.se

Så fina bilder :) . Lät gott med maten också :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0