kontrast

Har återigen tillbringat tid med psykopaten Christopher Silfverbielke, har läst ut två böcker till i serien om honom. Det är välskrivna böcker och spännande, mycket sex och våld innehåller dom, kanske lite för mycket för min smak men jag vill läsa dom och jag gillar att dom faktiskt griper tag i mig litegrann, då har ju författarna faktiskt lyckats.
 
 
 
 
 
Återvändaren slutade helt klart spännande och det var inte utan att jag blev lite frustrerad. Men ska vänta lite innan jag fortsätter med nästa i serien, så nu bryter jag av dessa böcker med en helt annan bok.
Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafon. Har kommit en liten bit in i den och den verkar lovande, ingen bok kanske som man sträckläser urtan denna får ta sin lilla tid. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0