Läst lite

Ja läsningen pågår och några böcker har jag plöjt igenom de sista veckorna.
Först ut Jojo Moyes Sista brevet från din älskade. En bra och både varm och lite sorgsen bok. Jag har tidigare läst Livet efter dig och den boken tyckte jag mycket om, Sista brevet.. är inte lika bra som Livet.. men den är absolut läsvärd och jag gillar Moyes sätt att skriva både lättsamt och tungt! 
 
 
Sen fick jag låna Stefan Ahnehm Offer utan ansikte. Först när jag fick den i min hand så suckade jag lite, vilken tegelsten till bok.. Den är lång, nästan 600 sidor, men jag blev positivt överraskad! Den var lättläst, spännande och inte så förutsägbar! En fortsättning på denna kommer nu i vår och jag tänker läsa den också!
 
 
Sen har jag plöjt igenom två böcker till av Harlan Coben, tycker han skriver bra och det är lättsamma böcker att läsa. Först ut var Försvunnen, denna bok är väl den sämsta jag läst hittills av honom, kanske storyn inte tilltala mig och det var lite för mycket våld i min smak beskrivet i boken.
 
 
Nästa ut av Coben var För evigt dömd, den var mycket bättre! Jag kommer fortsätta läsa hans böcker och han har ju skrivit en hel del.
 
 
Just nu läser jag en av alla mina hyllvärmare Björn B. Jakobbson Vid vägs ände, har läst lite mer än halva boken och nej, nej den är inget vidare, jag kommer nog ändå läsa ut den för att få se vad som händer, kanske kan den bli något bättre mot slutet..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0