Se fram emot

Ja det finns några böcker som kommer nu i höst som jag måste läsa och som jag verkligen ser fram emot!
 
1.Små svarta lögner av Sharon Bolton! Bolton är en stor favorit hos mig, denna är en fristående bok och det ska bli spännande att läsa den! 
 
 
2. Tills döden för oss samman av Peter James. James är ännu en stor favorit hos mig och trots att han skrivit en hel del böcker i serien om Roy Grace så tröttnar jag inte, dom är riktigt bra hans böcker!
 
 
3. Playground av Lars Kepler. En annan sida av Kepler tydligen, ska bli spännande att läsa denna också, Keplers tidigare böcker om Joona Linna är favoriter hos mig och många andra.
 
 
4. De underkända av Hjorth/Rosenfeldt. Ja denna längtar jag efter speciellt då föregånde bok sluta med en riktig cliffhanger!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0