Barnjägaren

För ett tag sen skaffade jag Cmore, tanken var att jag bara skulle ha Cmore sport eftersom jag är en riktig hockeynörd ;) Hon fatta mig lite fel på telia så jag fick hela Cmore paketet, nu skilde det inte mycket i pris så jag bestämde att behålla Cmore film också. Häromdagen satt jag och bläddra lite i play tjänsten och där ligger ju mängder med filmer och serier. Jag är varken tv eller film människa, jag läser ju istället för att titta på tv. Men ibland så kan det vara skönt att glo på något också.
 
Efter att kollat igenom en del av utbudet så fastna jag för en serie i 10 avsnitt.
Barnjägaren, en belgisk dramathriller. Jag har kollat 4 avsnitt av den och den är bra än sålänge!
 
 
 
Guy Béranger, en ökänd barnmördare, förflyttas till ett kloster för att sitta av slutet av sitt straff. Beslutet orsakar ramaskri hos både lokalsamhället och munkarna, vilka inte vill befatta sig med den avskydde mannen. Snart försvinner ett barn på nytt och häxjakten är ett faktum. Hyllad belgisk dramathriller-serie. 
 
VillaFreja
2016-12-05 @ 11:31:16
URL: http://villa-freja.se

Jag är inte heller någon teve-människa utan läser hellre. Men nu när jag är så trött för tillfället orkar jag inte läsa utan slötittar hellre på teve och då är det skönt med en massa kanaler.

Pst, missa inte utlottningen av en härlig feelgood-roman på min blogg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0