Fredag

Idag är det en gråmulen fredag men det är fredag och därmed helg, skönt!
Igår trassla jag mig igenom Mo hayders bok Ritual, nåja när över hälften av boken var läst så kom den igång. Så lite mer betyg än sådär får den.
 
 
 
Förut idag så tog jag en promenad neråt stan och in på biblioteket där jag skulle lämna igen några böcker och där i hyllan stod Anna Karolinas Stöld av babian.
Jag har ingen direkt bok på G just nu eller igentligen har jag en massa hyllvärmare som väntar på att få bli lästa men ingen av dom lockar just nu.
Har nog lite lässvacka för tillfället. Nåja Annas bok fick följa med mig hem, förhoppningsvis så är den en lättläst bok som man inte behöver tänka allt för mycket när man läser den, kanske kan lässvackan brytas då! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0