Att lyssna

Jag gillar ju att vara ute och gå, det är en motionsform som passar mig ypperligt! När jag går själv vill jag helst lyssna på något oftast brukar jag lyssna på musik eller podcaster. Jag har aldrig lyssnat på en ljudbok, tycker bäst om att hålla en bok i handen, men eftersom jag aldrig lyssnat så kan jag ju egentligen inte veta vad jag tycker om det..
Så jag har nyligen provat på storytel, och jag har nu lyssnat klart på min första bok. Så vad tyckte jag om det då? Nja visst när jag är ute och går så passar det utmärkt men annars så vill jag helst läsa själv. Så när dessa 3 månader är över så kommer jag nog inte fortsätta med den tjänsten.
 
Boken jag lyssnat på är Mari Jungstedts senaste Det andra ansiktet. Den var bra, riktigt bra!
 
 
Camilla
2016-05-17 @ 20:50:10
URL: http://camillastankar.blogspot.se/

Jag håller med dig. Jag har också provat Storytel ett par omgångar. Det funkar jättebra när jag jobbar i trädgården eller liknande "enformigt" jobb, men annars läser jag hellre en pappersbok.
Däremot lyssnar jag mycket på podcasts när jag cyklar till och från jobbet eller när jag springer.
Det som är lite kul med Storytel är att min svägerska jobbar där och har nästan varit med från starten. Företaget är en framgångssaga och det är ju kul.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0