Ian Rankin

Har nyss läst ut bok nr 3 i Ian Rankin serie om John Rebus! Har länge tänkt läsa Rankin men det har inte riktigt blivit av förräns nu.
Om jag fattat det hela rätt så är det först nu som bok 1-3 blivit översatta till svenska.( eller kanske nyutgivna, första boken kom ju -87)
Bok nr 4 kommer nu i oktober tror jag det var.
Nu kommer ju mitt dilemma, ska jag vänta med  att läsa den när den kommer?
Fast då kommer dilemma nr 2.. Bok 5,6,7 finns inte översatta..
Och jag vill ju helst läsa böcker i ordning.. 
Ja vilka dilemman man kan få!
Nää jag kommer inte vänta utan får helt enkelt hoppa över de böcker som inte finns för Ian Rankins serie om Rebus är alldeles för bra för att vara olästa!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0