God fortsättning

Det har varit tyst här ett tag men tiden har inte riktigt funnits. Julen kom ju imellan, har varit bortrest och agerat flytthjälp åt ena dottern.
Men nu så är ju nästan julen över och snart blir det den gamla vanliga lunken!
Det har inte heller blivit mycket läst dessa veckor, tror det är väldigt längesen jag läst så lite, däremot har det blivit en del tv-tittande. Det brukar bli lite mer tv för mig kring jul.
 
Jag har tittat på den belgiska drama/thriller serien Barnjägaren och den var riktigt bra! 
 
 
Jag har plöjt igenom 2 säsonger av den norska ungdomsserien Skam och jag tokgillar den!
 
 
Gåsmamman säsong 2 och den var helt ok också!
 
 
 
Sen har dottern och jag kollat in första säsongen av Arne Dahl, vi är båda lika förtjusta i svenska deckarserier! 
 
 
Annette
2016-12-29 @ 08:27:18
URL: http://justnujusthar.com

Skam måste jag också se, jag har bara läst positiva omdömen om den. Arne Dahl har vi sett alla säsonger av, märkligt nog egentligen, eftersom jag tycker att de är alldeles för obehagliga och våldsamma och kryper under skinnet på mig. Ändå kan jag inte låta bli att titta vidare ;) Själv ser jag fram emot vårens säsonger av Homeland, Game of Thrones, House of Cards.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0