Julimånad

Mhm ja det var ett tag sen..igen..som jag gav ifrån mig något livstecken här. Dagarna rullar på ändå, bloggandet har fått stå tillbaks ett tag. Dels beror det nog på att jag i juni började arbetsträna och efter 16 år hemma så är det en stor omställning. 50 % är tanken att jag ska prova på, det funkar ok men som sagt en stor omställning och det tar ett tag att komma in i nya rutiner.
En del bad har det blivit när Vätterns vatten varit badvänligt. Vi har varit iväg några dagar med husvagnen. Ja julimånad har allt rullat på!
Imorgon går vi in i sommarens sista månad, augusti, förhoppningsvis fortsätter vädret att visa sig från sin bästa sida och att man kan njuta av varma augustikvällar.
Nu ska jag krypa ner i soffan med lite jordgubbspaj och en bok! Lite har jag allt hunnit med att läsa men det kommer i andra inlägg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0