Sammanfattning

Nej Oktober var ingen höjdare läsmässigt, läslusten fanns inte riktigt där och det märks på det låga antalet böcker.
5 utlästa och 5 halvlästa..
De 5 som blev utlästa var
 
Ian Rankin Svarta Sinnen
 
Anna Karolina Förlorat Ansikte
 
MJ Arlidge Dansa min docka
 
Anna E Wahlgren Skuggan av henne
 
Ingrid Elfberg Monster
 
Bäst av dom var Dansa min docka, sämst tyckte jag om Skuggan av henne.
 
5 halvlästa,
Rydahl Eremiten och den blir nog inte utläst, tyckte helt enkelt inte om den så jag gav upp den.
 
Rankin Den hängande trädgården, den kommer bli utläst men jag pausar den lite
 
Wennstam flickan och skammen, jag skumläste den men inte hela
 
Henschen Hon älskade, bokcirkelboken som jag inte läste ut tills vår träff
 
Peter May Svarthuset, denna läser jag just nu och den är bra!
 
Förhoppningsvis så finns det mer läslust nu i november!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0