Odödlig

Äntligen har SJ Boltons nya bok kommit ut. Jag har läst alla hennes tidigare böcker och dom är riktigt bra :) Nu ser du mig, livrädd och odödlig där får vi följa Lacey Flint en ung tjej som jobbar som polis. Böckerna är väldigt spännande och Bolton skriver på ett bra sätt, håller spänningen uppe och varvar dåtid med nutid. Hade svårt att lägga ifrån mig böckerna, ni vet, "bara" ett kapitel till.. Så jag har visserligen stor förväntan på odödlig, om hon bara skriver som tidigare så vet jag att jag inte blir besviken. Hon har även skrivit Rov och Ond Skörd. 
 
 
 
Jag har nu också läst ut Bodströms Rymmaren och nää jag tyckte inte den var något speciellt, mycket ministrar hit och dit och en massa möten.. Så någon mer bok av honom blir det inte!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0