Å igen..

Ja jösses nu var det ju sådär längesen igen som jag skrev..
Blir lite irriterad på mig själv eftersom jag vet att det är både bra och roligt att kunna gå tillbaks och läsa i en blogg. Får försöka skärpa till mig! Vad har hänt på sistone då? Jo jag har börjat på en "må bra" kurs. Ett samarbete mellan vårdcentralen och korpen.
Vilket innebär att vi 2 dgr i veckan tränar med en PT, lyxigt värre ;) 1 dag är vi på vc och tränar, mest basal kroppskännedom och avslappning,
Det är en bra kurs och vi är ett gäng på 8st. Framförallt tycker jag det är roligt med det sociala och att ha nånting att gå till och sen är det ju inte fel att komma igång med att träna.
Kursen håller på fram till jul.
I skrivande stund så myser vi inomhus i väntan på stormen Simone, får väl se hur "stark" den är när den når vår Östgötaslätt.
 
Tjingeling till nästa gång!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0