Hämtat

Igår var jag på biblioteket och hämtade 2 böcker jag beställt. Den ena är Liza Marklunds Lyckliga gatan, den har jag stått i kö på ganska länge, jag har läst alla hennes tidigare böcker varav hennes Gömda är en av de bästa böckerna jag läst! Lyckliga gatan är hennes tionde och näst sista bok i serien om journalisten Annika Bengtsson. 
 
Den andra boken är Karin Fossum den som älskar något annat. Av någon anledning har jag missat denna bok, jag har läst alla hennes andra och jag gillar Karin skarpt! Står också i kö på hennes nya Carmen och döden!
 
Så nu har jag lite att läsa ett par dagar, för längre än så tror jag inte det tar att läsa ut dessa, misstänker att dom kommer vara riktiga bladvändare!
Efter dessa så har jag ingen speciell bok på min att läsa lista.. 
Har dock några funderingar kring vad jag ska läsa ;
1. Hungerspelen triologin, verkar som alla läst dom utom jag..
2. Dan Browns Drakar och demoner, har jag heller inte läst
3 Jussi Adler-Olsen och hans serie om avdelning Q, har så många som rekommenderar dom, så dom är jag nyfiken på!
Så någon av dom lutar det åt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0