En laddning

Var och hämtade böcker som jag beställt på bibblan. Så nu har jag en del att roa mig med ett tag framöver.
 
 
 
Brudkistan av Unni är den sista jag har kvar att läsa sen har jag läst alla som finns hittills i hennes serie om kommisarie Cato, mycket bra böcker tycker jag! 
Liane Moriartys Öppnas i händelse av min död är en bok som jag sett fram emot att läsa, den har fått mycket bra kritik och sålt över 2 milj ex och ska tydligen också bli film. 
 
Eftersom jag nu snart läst ut Unnis deckarserie så tänkte jag ge mig på Buthler & Öhrlunds böcker. 
 
Senaste boken jag läst är Lucie Whitehouse Före dig, den fick jag ett tips om genom en blogg jag läser och den var helt ok, som Nenne skriver på sin blogg så är den lite förutsägbar men helt ok, ett medelbetyg får den av mig!
 
 
Camilla
2015-06-26 @ 18:05:30
URL: http://camillastankar.blogspot.se/

Härligt med sommarläsning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0