Torsdag

Äsch nu har det ju gått ett tag sen det var någon aktivitet här, har väl inget direkt att skylla på mer än att lusten inte riktigt funnits där. Detsamma gäller läsningen, inne i en liten lässvacka just nu. Det märks främst på att jag håller på att läsa i 3 böcker och nu även börjat kika i en fjärde..
Typiskt mig när läslusten inte finns men man har en drös böcker som väntar på en, då börjar man att kika lite i varje bok..
 
Karin Slaughters De fångade, här har jag nog tyvärr blivit lite påverkad av recensioner jag läst av denna, en hel del tycker att första halvan är väldigt seg men den ska komma igång i slutet. Jag har bara läst nåt kapitel i denna och nu ligger den där...
 
Anna Laestadius Larsson Pottungen, andra delen i en triologi, tyckte så mycket om den första Barnbruden så jag längta efter Pottungen men när jag börjat läsa i den så känner jag bara, näää. 
 
Lars Pettersson Kautokeino, en blodig kniv. Denna skaffa jag främst för att den utspelar sig i norr, jag gillar att läsa om fjällen, sameland pajala osv men denna är tråkig, till mitt försvar så har jag iallafall läst över halva boken innan jag igår bara kände, nää denna är tråkig, vi får se om den blir utläst eller ej, nu är den lagd på is..
 
Hämtade Shari Lapenas bok På andra sidan väggen igår på biblioteket där jag beställt den. Jo då har börjat även i denna..
 
 
 
Hanneles bokparadis
2017-01-19 @ 15:22:22
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.se/

vilken tur att bibliotek finns!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0