Nära nu..

Ja nu är det bara 3 dagar kvar till julafton. Nu är det nog många som stressar inför det sista. Själv är jag klar och har bara lite småfix kvar. För stressar till jul gör jag inte.. Min kropp mår uruselt av stress så jag är snäll mot mig själv och vägrar stressa! Det blir ju jul ändå :)
 
 
Häromdagen sticka jag klart min 3:e socka och den likna ju iallafall en socka, det var lite si o så med de andra 2... Sticka är kul och jag är glad att jag börja med det. Så i min nuvaranade stick karriär ;) har det då blivit 3 sockor och 4 pannband!
 
Socka nr 3
Pannband nr 1
 

Idag är det väldigt gråmulet och i år får vi en grön jul, gör mig ingenting, är ingen snöälskare så den får gärna lysa med sin frånvaro.. 
 
 Sune-mys <3
 
Eva G
2013-12-27 @ 15:34:35
URL: http://evashundar.wordpress.com

Men detta har jag missat, att du börjat skriva igen va kul😀
Duktig du är som stickar:)

Svar: Ja du Eva du är typ den enda som vet om att jag skriver igen. Lite kul är det ju med en blogg :)
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0