Söndag igen

Ja nu har ännu en vecka gått och det är söndag igen. Idag har jag en ganska skön slapparsöndag där jag mest gör ingenting. Ganska skönt att ha såna dagar också. I går fira vi pojkvännen på hans födelsedag, så jag var uppe i ottan och baka tårta, bullar och en lite misslyckad mazarinkaka, råka få i lite mycket bittermandel och sen ville inte glasyren stelna. Men det är sånt som händer ibland. Tårtan och bullarna blev goda iallafall. 
I fredags var stora dottern och mitt lilla barnbarn här hela dagen, tänk snart är han 4 månader, herrejösses vad tiden går. Dom följde med ut till stallet, och lille Edwin kollade in hästarna lite.
 
Edwin och Lancer
 
Annars har veckan rullat på som vanligt. Lilla dottern var på studentkryssning i början på veckan, lite orolig var jag i mammahjärtat men allt hade gått bra och dom hade väl tagit det lite lugnt iallafall.. Roligt också för henne att hon fått dels sommarjobb men även som tim-vikarie. Hon gick introduktion på jobbet ons-fre och sen fick hon hoppa in och jobba både igår och idag, jättekul för henne!
Jag har stickat lite i veckan också och lille Edwins sockor blev klara, tycker dom blev jättesöta, och så stora blev dom inte som jag först trodde. 
 
 
Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, senare sen blir det att kolla in SM-Finalen i hockeyn, i brist på HV71 så hoppas jag att Skellefteå vinner!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0