juletider

Ja nu har julen kommit och gått, som vanligt har man ätit god mat och givetvis alldeles för mycket av det goda. Som det ska vara på julen. Lite konstig jul blev det då Kajsa jobbat hela julen, julafton hade hon sämsta passet 12-20.30. Och Linn låg i maginfluensa och det var inte roligt, hoppas dock att jag slipper det men nu har det ju gått flera dagar och än har jag klarat mig. 
Idag har första snön kommit och det har vräkt ner i mellanåt, jag är inte överdrivet förtjust i det där vita men visst lite ljust och fint blir det ju. 
Idag har jag mest slappat, läst ut en bok, en hyllvärmare, Ingrid Elfberg Tills döden skiljer oss åt. En lättläst och bra bok!
 
 
Kvällen kommer fortsätta i samma stil, mest slappande! Var till biblioteket förut och hämtade en bok som jag beställt. Renee Knight Disclaimer. Sen lånade jag Viveca Sten I den innersta kretsen, jag har inte läst någon bok av henne och Sandhamns serien, jag har sett serien när den gått på tv och den gillar jag! Få se vad jag tycker om böckerna!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0