Tidsbrist

Eftersom jag oftast beställer böcker som jag läser från biblioteket så kan man ju inte riktigt välja när man ska läsa, oftast är det två veckors lånetid på populära böcker. Detta brukar aldrig var något problem, oftast läser jag ut en bok på 2 dagar, en del kan sträckläsas ut på en kväll. För ett par veckor sen här så trilla nog banne mig varenda bok in som jag reserverat och på 2 veckors lån. I samma veva där så hände allt med vår älskade hund Sune. Kan säga att läsning inte gick något vidare då, tankarna var på helt annat håll.. Så när jag väl började kunna läsa igen så insåg jag att nu får jag lägga på ett kol om jag ska hinna läsa ut innan tiden rinner iväg. Lite komiskt kanske att känna sig stressad över att jag hinner inte läsa men så var det. Men jag har läst dom böcker jag hade och sett fram emot inom tiden..
 
- Katarina Wennstams Skymningsflickan var en av dom, den var bra tycker jag och oftast med Katarinas böcker så är det ett ämne som berör, denna gång om våldäkt och att som 15 årig tjej bli trodd.
 
 
-Feberfågel av Maria Nygren, den här boken var sådär, tur den var tunn annars vet i sjutton om jag läst ut den.
 
 
- Dominodöden av Jonas Moström, den får ett medelbetyg och den var ganska spännande.
 
 
- Istvillingar av S.K Tremayne, en läsvärd bok som föll mig i smaken!
 
 
 
- Barfotaflickan av Katerina Janouch, förra sommaren läste jag alla hennes böcker om barnmorskan Cecilia, tyckte dom var ett lättsamt sällskap men den sista då tyckte jag sådär om. Barfotaflickan är bättre än den tidigare, ett ämne som berör en del, tiggare. En lättläst bok som var ett helt ok sällskap.
 
 
- Skuggan av ett år avHanna Richell, denna håller jag på med just nu, har ca 150 s kvar att läsa och denna är den bästa av alla dom som jag nämt här! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0