Läsning

Jo då en del har jag allt läst de sista månaderna även om juni månad inte blev så mycket, dels pga att jag började jobba 1 juni men sen kom ju fotbolls-em lite imellan också.
Men tänkte lägga upp 3 böcker här som stack ut och var över medelbra!
 
 
James Oswald Bödelns sång, jag gillar denna serie om kommissarie McLean riktigt mycket. Bödelns sång var minst lika bra som föregångarna, Själarnas bok och Flickoffret! Kan varmt rekommendera dom, James skriver bra, detaljerat och sen gillar jag den lilla touchen av övernaturligt. Läs dom!
 
 
 
 
Bambi av Kallentoft/Lutteman 3:e boken i en serie om Zack, denna var riktigt bra, kanske den bästa av de 3!
 
 
 
3:e och sista boken som stack ut extra är Samuel Björk Ugglan dödar bara om natten. Denna är riktigt, riktigt bra. Läs!
 
 
 
Ja det var 3 som stack ut lite extra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0