Hett i hyllan #3

 
 
 
 
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
 
 
Mitt bidrag denna torsdag är Stephen Kings 22/11 1963. Den här boken fick jag av en kompis efter att vi diskuterat King. Jag är en King fantast och jag har en hel del böcker av honom i hyllan, denna är dock den enda som är oläst. Jag fick den för sisådär 2 år sen och jag vet att jag började läsa i den men av någon anledning så kom något annat imellan och sen blev den liggandes oläst. Jag ska ta tag i denna, skäms nästan över att ha en King liggandes oläst!
 
 
 
Lena
2016-12-01 @ 12:18:45
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Den där står oläst även i min bokhylla. Tack för påminnelsen :)

Svar: Där ser man, får vi se vem som läser den först då ;)
Anna

Monika
2016-12-01 @ 20:05:57

Men åh, den är ju jättebra!

Svar: Ja jag misstänker det kan inte förstå att den står kvar oläst i hyllan..
Anna

Boklysten
2016-12-01 @ 22:17:23

Har läst King någon gång för länge sedan men hans böcker funkade inte för mig, men jag börjar bli nyfiken eftersom det pratas så mycket om hans böcker.

Svar: King är ju lite speciell men jag älskar hans böcker!
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0