Hett i hyllan #4

 
 
 
 
 
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
 
Torsdag och då kör vi en Hett i hyllan. Denna bok fick jag av en kompis som efter att vi diskuterat böcker insåg att jag inte läst denna, den tyckte hon var ett måste. Och jag tyckte också att jag borde läsa den och det ville jag absolut då! Men något annat kom imellan och nu har den stått i hyllan i 4 år tror jag, men jag tycker fortfarande att jag borde läsa den och det ska jag, nångång...
 
 
 
A ROOM OF MY OWN
2016-12-08 @ 20:37:56
URL: http://mrscalloway.blogspot.se

den här förstår jag mig inte på. varken som bok eller film. säkert inte bokens/filmens "fel"

Boklysten
2016-12-08 @ 21:28:14

Den har jag läst och tyckte den var OK, men inte mer.

Monika
2016-12-09 @ 06:41:16
URL: http://bokslut.blogspot.com/

Jag har i alla fall sett filmen, tydligen, men helt ärligt så minns jag inte speciellt mycket :)

Åsa
2016-12-09 @ 17:50:25
URL: http://ibokhyllan.blogspot.se

Inte läst men känner till boken, inte filmen. Troligen inget jag skulle välja att läsa självmant, men man kan ju ha fel ibland. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0