Sammanfattning November
Dags att sammanfatta Novembers läsning.
8 böcker blev lästa den månaden och det är jag nöjd med.
- Peter May Svarthuset
- Lars Kepler Kaninjägaren
- Joyce Maynard Berget bakom huset
- Peter May Lewismannen
- Stefan Ahnhem Arton grader minus
- Ian Rankin Den hängande trädgården
- Helene Tursten Jaktmark
- Peter May Lewispjäserna
Tycker det är svårt att välja ut den bästa av dessa böcker men Peter Mays triologi där är nog de bästa och av dessa 3 gillade jag Lewismannen bäst!
Den jag gilla minst av dessa är Jaktmark.