Beställt

Jag har hämtat en del böcker som jag beställt från biblioteket.
 
 
 
Några har jag redan läst ut och skrivit om.
Jag har även läst Viveca Stens alla böcker i Sandhamn serien utom den sista, den är det lång kötid på bibblan men det gör inget, behöver bryta av med lite andra böcker. Dom är inte alls dumma dom böckerna, lättsamma och lättlästa!
Marianne Cedervall Av skuggor märkt har jag läst, det är (tror jag) första gången jag läst något av henne och det lär nog inte heller bli några fler.. Sådär tyckte jag om den.
Just nu läser jag Mo Hayder Fågelmannen jag har inte läst någon bok av henne förut så det är en ny bekantskap! Kajsa har läst en bok av henne och hon gilla den så hon tyckte jag skulle läsa något av henne, jag har precis börjat i den men den verkar bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0