Påsk

Nu är påsken över och förbi, vi fick en del fina dagar över påsk och temperaturen här gick ända upp till 15 grader på påskdagen, ljuvligt!
Jag tillbringade långfredagen och påskafton med mitt lilla barnbarn då hans föräldrar var iväg på tumanhand och fick lite egentid.
Det gick jättebra och han är verkligen jättesnäll, inget gnäll där inte utan mest goa glada skratt! Men energi har han och det är inte utan att jag var ganska slut efter 2 dagar i hans sällskap. Han är 15 månader nu och det är ju fortfarande mycke passande, inte kan man slappna av mycket och det var faktiskt ganska skönt när han somnade på kvällen, då kunde man ta igen sig lite..
 
Igår på annandag påsk så var jag hos mina föräldrar och fick lite påskmat, det är inte fel men att man alltid ska äta för mycket.. 
Men nu är påsken förbi och våren rasar fram nu, underbart!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0