Planering

Har inte haft några direkta "måste" böcker denna månad mer än Kepler och Ahnehms nya böcker. Så då hade jag lite funderingar på att ta tag i alla dessa hyllvärmare som har stått där ett bra tag.
Men vid ett besök på en secondhand så fick fem pocket följa med mig hem.. Ytterligare hyllvärmare.
 
 
Av dessa fem så är det bara en deckare/thriller, bra där! Jag läser ju mest thriller/deckare. Men nu så ska jag väl byta av med lite andra böcker.
 
Sen vid ett besök i mataffären, av någon anledning så dras jag oftast till deras pockethylla, de flesta böcker som står där har jag läst men ibland dyker det upp någon som jag inte sett. Och där stod Joyce Maynard Berget bakom huset.
 
 
Så det återstår att se om det blir några hyllvärmare att läsa denna månad..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0