Lite dålig

på att läsa just nu. Får nog skylla lite på hockey och fotboll, det är ju en hel del sånt just nu. Och ja jag är en framförallt hockeynörd men fotboll ligger inte så långt efter. 
Att läsa samtidigt som jag kollar på hockey funkar inte riktigt.. Men jag har då istället tagit upp stickningen igen, så nu har det blivit ett par sockor till barnbarnet och ett till pojkvännen och nu håller jag på med sockor till dottern. 
Fick ett erbjudande på mailen från adlibris, där man fick köpa 4 nystan garn till specialpris, hade faktiskt ingen aning att adlibris även sålde garn, för mig är dom bara böcker. Men när man kikar runt på deras hemsida så inser jag ju att de säljer mycket mer än bara böcker.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0