Schulman. Rudberg

 
För ett tag sen läste jag ut Ninni Schulmans senaste Välkommen hem som är den femte delen i serien om journalisten  Magdalena Hansson och poliserna Petra Wilander och Christer Berglund. Den första delen i denna serie tyckte jag väldigt mycket om så när nästa kom ut kasta jag mig över den och blev tyvärr besviken. Jag vet att många hyllar Ninnis böcker och en del har tom Välkommen hem som en av de bästa böcker 2016, jag ställer mig inte bakom det, tycker inte Välkommen hem är så bra. Frågan är om jag inte lägger denna serie bakom mig nu, jag är inte så förtjust i den och tycker jag gett den en chans nu med att läst 5 böcker.
 
 
 
 
Denise Rudberg har släppt den sjätte delen i Elegant crime-serien På sex meters djup, och ja hon fortsätter att underhålla mig i soffan, denna är lättsam och lättläst, jag gillar alla hennes karaktärer i denna serie även om Marianne i just denna bok är lite bittrare än tidigare.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0